مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
کریستیانو رونالدو بعد از حضور در دویستمین بازی ملی خود برای پرتغال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
ادن هازارد در مراسم خداحافظی اش با تیم ملی بلژیک گفت که هنوز انرژی دارد و می خواهد در رده باشگاهی به فوتبال ادامه دهد چون در رئال به اندازه کافی استراحت کرده است.
علی‌رغم اطلاعیه‌های سازمان جهانی غذا و دارو مبنی بر ممنوعیت استفاده از چربی‌های ترانس و روغن‌های هیدروژنه فراوری شده، این دو هنوز هم در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این روغن‌ها به منظور پخت و پز یا به عنوان سس سالاد‌ها استفاده نکنید. این روغن‌ها ارزان‌تر هستند، اما عمرتان را کوتاه می‌کند!
مدیرعامل خیبر در مورد وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره قانون نقل و انتقالاتی جدید ارائه داد.
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
تفاوت بین یک مجموعه زنده از ماده مانند لاک پشت و یک توده بی جان از آن مانند یک سنگ چیست؟ به هر حال هر دو صرفا از اتم‌های غیر زنده تشکیل شده اند. حقیقت آن است که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم. به نظر می‌رسد که زندگی به نوعی از اجزای غیر زنده سر بر می‌آورد.
زوال عقل یک بیماری به خصوص نیست، بلکه اصطلاحی کلی است که برای اشاره به بروز اختلال در به خاطر آوردن، فکر کردن یا تصمیم گیری گفته می‌شود که انجام فعالیت‌های روزانه را مختل می‌کند. تاکنون موارد بسیار زیادی از ابتلا به زوال عقل در سرتاسر دنیا شناسایی شده است، اما مبتلایان زیادی هم هستند که هنوز شناسایی نشده اند و بی خبر از بیماری خود با آن زندگی می‌کنند.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ